donderdag 2 december 2010

Ding 21 Aquabrowser

Voor ding 21 heb ik WorldCat en  My Discoveries bekeken. Wat mij opviel waren de vele overeenkomsten met betrekking tot de mogelijkheden. Zowel bij Worldcat als bij My Discoveries is het onder andere mogelijk boekenlijsten aan te maken en deze te delen met anderen, tags en recensies toe te voegen of te bewerken.

Ik heb in WorldCat en My Discoveries het één en ander opgezocht en een aantal mogelijkheden uitgeprobeerd. Worldcat vond ik wel aardig en My Discoveries kan voor klanten die daar behoefte aan hebben, leuk zijn om lijsten te delen. Aan de andere kant ben ik van mening dat Cwise ook genoeg mogelijkheden biedt voor klanten om dingen met elkaar te delen.

2 opmerkingen:

  1. Denk jij dat wij onze klanten een groot plezier zouden doen met Aquabrowser à la OBA?
    C-Wise lijkt ineens een aantal wensen van de klanten (en van ons) op te lossen. Gouden greep?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ elemental-granny

    Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de Aquabrowser van de OBA,zoals de hele opzet en de mogelijkheden van de digitale catalogus van de OBA mij enorm aanspreken.
    C-Wise lijkt inderdaad een gouden greep te zijn. Laten we de ontwikkelingen en reacties van C-Wise maar eerst eens afwachten. Ik denk dat we voorlopig voldoende uit de voeten kunnen met C-Wise.

    BeantwoordenVerwijderen