vrijdag 24 september 2010

Ding 4 en 5

Vandaag alle weblogs aan mijn RSS-lijst toegevoegd. Daarnaast nog een aantal andere sites die ik regelmatig bezoek in de lijst gezet. Wat mij hierbij opviel, was dat het RSS-icoontje niet altijd bruikbaar is. Bij het aanklikken verschijnt dan de mededeling 'er zijn geen feeds gevonden op deze pagina'.
Het was overigens nog een heel werk om alle weblogs toe te voegen en het was hierbij niet eenvoudig om de verleiding te weerstaan alles te gaan lezen. Dit bewaar ik voor een volgende keer, anders kom ik niet meer achter de pc vandaan.
Alvorens met Google reader aan de slag te gaan heb ik het filmpje 'Werken met Google reader' van Moohay bekeken. Een helder instructiefilmpje dat een goed beeld geeft van Google reader en RSS.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ajeto, blij dat het toch nog goed is gekomen met je blog. Gaat snel zo, we zijn al op een kwart! Zo lijkt het nog wel te doen... (Toch?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je weten hoe je RSS-feeds kan krijgen ook al heeft een website geen RSS-icoon?
    Kijk dan hier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo niet "ajeto"...de link in mijn reactie werkt niet...dan maar zo:
    http://angelonmychest.blogspot.com/2010/03/tip-voor-rss-feeds.html

    BeantwoordenVerwijderen